Mukasurat

Wednesday, October 20, 2010

Kemaman 1


Itu hari gi Kemaman dgn bos. Ape yang best? nak tau? nak tak?

Dapat naik kreta BMW 325! Dapat merasa speeding kat KL-Karak Speedway 180-200km/h! Nak tau ape lagi best! Kiteorg hidup! Tanpa kesan luka! Cuma sedikit lebam. lebam kat hati. Wei bos! kalau ko mati sorg gua takde hal, ni nak ajak aku kamikaze skali! Nasib baik kreta tu mcengkam jalan dgn baik skali. Hail to Bayerische Motoren Werke AG! Memang keje korang marvellous!

(Nasib baik kete bos ada bumbung, kalau takde, maybe tercampak kluar dah)


Bertolak kul 5.30 ptg, sampai Cherating siap makan malam, check in kat Suria Cherating Resort kul 8.00malam. Bertapa 325i mencemburui masa! Hail to Bayerische Motoren Werke AG again!!
(Not highly recommended)

But, shait, kena tido sebilik dgn bos! Habis personal life aku! The whole day kena hipokrit, kena berlakon! How do I run away from this problem? Tido awal la jawabnya!! 9.30 dah masuk tido. Kul 3 terbangun. Shait! Cuba lelap balik. Kul 4 terbangun. Shait!

Bangun pagi nasib baik takde masalah. Gua mengamalkan less conversation is the best medicine. Makin byk ko borak dgn bos, makin byk masalah dowh! wpun perkara tu bukan masalah, tapi nnt akan jadi masalah kat diri lu satu masa nnt. Percaya la. (Hanya sesuai utk bukan kaki kipas bos la).

Masuk opis region East Coast, 1st time jumpe bebudak Kemaman. Dieorg ok gak la. Friendly. Tapi opis dieorg baru. Ingat opis KL kecik, rupanya kat sana lagi kecik. Boleh memuatkan hanya 20 ekor Rottweiler pada satu masa. Kalau lebih boleh bikin hati panas bro. Sempit!

The whole day, gua sangka leh settle masa tu gak, tapi last2 tak settle gak. Tycoon Minyak dan Gas kita masih tidak berpuas hati dgn prestasi kami. Ape lagi, dieorang minta repeat game la. Dieorg kata,"U all tak prepare good enough to treat us as tycoon. U treat us as taukeh, dei we are Tycoon!!! woot wooot!!" Bermakna gua kena prepare sebaik mungkin utk memastikan repeat game pada seminggu akan datang, kami boleh menang!

Bos gua kata,"Macha, I'll let you to further ur training in Singapore. Train well macha".

Gua counter pertanyaan dia,"How about you sir?".

Pandai lak die menjawab dgn jawapan, "Me? Of course at Scotland!Don't ask another stupid question, biatch".

Demmit, aku gi Singapore, dia leh lak gi Scotland.

Kesimpulannya. Ke Temasik la aku. Seb bek boleh bawak super-sub. Kemamanian guy to back me up. BACK UP BACK UP, SAY WATCHA WANNA DO NOW!

No comments: