Mukasurat

Tuesday, March 23, 2010

Starting


Jam sudah menunjuk pukul 12.01 am 24 Mac 2010. Tetapi mataku masih segar lagi. Tiba-tiba teruja lak nak buat Blog. Ntah tiba2 jek. Tapi kali ni, blog ini ku bangunkan bukan utk diriku, tetapi termasuk dengan tunangku sekali (actually she never knew bout it..thehehe). Sori Mira, guna nama u fusion dgn nama I. hehehe.. Lalu terhasillah blog bernama Fahmira.



Saja nak berkongsi cerita, sebenarnya, tanggal 20 Mac 2010, kami telah melangsungkan majlis pertunangan kami. Segala berjalan lancar. Trima kasih atas kehadiran Ayah Uda, Mak Uda, Abg Nizam dan wife, Kak Shila, Abg Faris dan Choi Na, Uncle Ramli, Mama, Effei, Aunty Ana, Jasmina, Jafni, Julia, Abg Bakhtiar dan rombongannya, Abg Lan dan familynya. Dan tak lupe kepada Mirul. Thanks sebab meneman aku masa tengah menunggu dieorg tgh negotiate (pergh, mcm nak deal jual beli lak).

It was a good day on my E-day (curi ayat adik ku). Semua berjalan lancar. I saw Mira face smile happily. Oh, aku dah bertunang!! Mulai saat ini, aku kena mula fokus bagaimana utk bersiap sedia utk masa depan. Pelbagai perkara perlu diambil berat dan diambil tahu. Aku bukan lagi remaja yang lepa. Aku sudah dewasa (aduss..terasa tua dah).

Itu sahajalah nukilanku pertama utk blog ini. Hopefully blog ini akan hidup sebaik mungkin. Dah kul 12.15am..(Ops..dah lewat ni, kena bangun awal!!) Nite 'ol!

FaHMi

3 comments:

maszShimi said...

tahniah OpahMira! tak cito ke TT di Imbiss mlm tu...heheheheh

Unknown said...

nanti2..akan myusul nanti. still new dalam blogging ni..byk nak kena blaja..hehehe..neway, TQ bro shimi!

SEPHIA said...

tahniah weh..patutla usha kebaya aku..hehe.kawen nanti jgn lupa jemput.